Unsere Single “Da gressde Wert” gibt´s seit 23.05.2014 zum Download

Die erste Singleauskopplung vom neuen Album „Zeit ham“ steht seit dem 23.05.2014 zum Download bereit. Akutell könnt Ihr die Single auf Amazon und iTunes herunterladen.

Alfons Hasenknopf & Band - Da gressde Wert

Das Liad „Da gressde Wert“ is uns bsunders wichtig. Werte sind ein wichtiger Baustein unseres Lebens, werden aber teils nicht so mehr so vermittelt. Fia uns is da gressde Wert, dass ma so is wia ma is, si ned verstoid und die Facetten die ma hod auslebt….. „Manchmoi bin i da Wind und da Sturm am See, manchmoi bin i da Donner, a Wuidbach, a Feier, a Kind des sein Weg ned find und manchmoi bin i erwachsen und monchmoi ned“. Mia ham versucht die Werte im Video so gut wie möglich darzustellen und haben ein gutes Gefühl, dass uns das gelungen ist.

Schauds es Eich o, mia dadn uns super gfrein wennds uns schreibts was Eure Werte san. Am liabsdn schreibts es uns auf unser Facebook-Seitn: https://www.facebook.com/AlfonsHasenknopfuBand.

Alfons Hasenknopf & Band: Da gressde Wert

Mia gfrein uns über jedes Feedback, wias Euch gfeud.

Außerdem hom mia Euch aufm Hasen-Sender einen kleinen Einblick in die Entstehungsgeschichte des Songs sowie eine kurze Live-Akustik-Version aufgnumma. Auf YouTube werd I Eich di nächsten Wochan nach und nach alle 13 Songs des Albums vorstellen.

 

Recent Posts
0